20222023

2020–2021

2019 and older


Informační články, brožury, manuály

  • Paillereau, N., Smolík, F., Sloupová, T., Chládková, K., Jarůšková, L., Fialová, T., Dvořáková, B., Oceláková, Z., Ungrová, V., Kynčlová, K., Pešek, J., & Kadavá, Š. (2024). Dovyko I a Dovyko II: Dotazníky pro screening jazykového vývoje u dětí od 8 do 30 měsíců. Příručka, normy a dotazníky. Dostupné zde.
  • Šimík, R., Nádvorníková, O., Chládková, K., Chromý, J., Saicová Římalová, L. & Ševčíková, M. (2024). V předvečer Bienále české lingvistiky 2024. Slovo a Slovesnost, 58 (1). 10.58756/s3818512.
  • Smolík, F. (spolupráce Chládková, K. a Paillereau, N., 2023). Jak se děti učí mluvit. Edice Věda kolem nás.
  • Smolík, F. (2021). Psychologický ústav. Edice Věda kolem nás.
  • Chládková, K. (2019). Jazyk nemluvňat – výzkum osvojování hlásek mateřského jazykaStudies in Applied Linguistics, 10 (1), 112–117.

V přípravě:

  • Dvořáková, M. & Chládková, K. An attempt to replicate the L1 and L2 phoneme effect on the mismatch response in adult ERPs. In revision.
  • Chládková, K., Podlipský, V.J., Paillereau, N., Nudga, N., Kynčlová, K., Kopecký, D., Šimáčková, Š. Prosody overrides statistics in word segmentation by infants. Analyses and writing in progress.