2022-2023

2020-2021

2019 and older


Brochures and manuals

  • Chládková, K., Jarůšková, L., & Svoboda, M. (2024). Děti a bilingvismus. Edition Věda kolem nás.
  • Paillereau, N., Smolík, F., Sloupová, T., Chládková, K., Jarůšková, L., Fialová, T., Dvořáková, B., Oceláková, Z., Ungrová, V., Kynčlová, K., Pešek, J., & Kadavá, Š. (2024). Dovyko I a Dovyko II: Dotazníky pro screening jazykového vývoje u dětí od 8 do 30 měsíců. Příručka, normy a dotazníky. Available here.
  • Šimík, R., Nádvorníková, O., Chládková, K., Chromý, J., Saicová Římalová, L. & Ševčíková, M. (2024). V předvečer Bienále české lingvistiky 2024. Slovo a Slovesnost, 58 (1). 10.58756/s3818512.
  • Smolík, F. (spolupráce Chládková, K. a Paillereau, N., 2023). Jak se děti učí mluvit. Edition Věda kolem nás.
  • Smolík, F. (2021). Psychologický ústav. Edition Věda kolem nás.
  • Chládková, K. (2019). Jazyk nemluvňat – výzkum osvojování hlásek mateřského jazykaStudies in Applied Linguistics, 10 (1), 112–117.

In preparation:

Dvořáková, M. & Chládková, K. An attempt to replicate the L1 and L2 phoneme effect on the mismatch response in adult ERPs. In revision.

Chládková, K., Podlipský, V.J., Paillereau, N., Nudga, N., Kynčlová, K., Kopecký, D., Šimáčková, Š. Prosody overrides statistics in word segmentation by infants. Analyses and writing in progress.